בעתיד הקרוב המושג ‘בית חכם’ יהיה מושג ששגור על שפתותיהם של רוב אזרחי מדינת ישראל. בהתאם גם המושג ‘שקע חכם’ שמהווה חלק בלתי נפרד מהקדמה הטכנולוגית, יהיה מושג בו נשתמש רבות. במאמר זה נסביר מהו אותו השקע ומדוע הוא נקרא חכם.

שקע חכם מהו?

שקע חכם הוא מתאם שקע תקע אליו מתחבר כל מכשיר חשמלי. לאחר מכן מתאפשרת שליטה בכל מוצר המחובר אל השקע החכם מאפליקציית סוויצ’ר. השליטה היא מגוונת ומתאפשרת מכל מקום ובכל זמן.  השקע החכם של סוויצ’ר מנתר ומציג באפליקציה את צריכת הזרם של כל מכשיר המחובר אליו, כך שלמעשה ניתן לראות בזמן אמת את הזרם ואת עלות השימוש באותו מוצר.

השקע החכם של סוויצ’ר הוא בעל אישור מכון התקנים הישראלי ואישור משרד התקשורת. לשקע יש הארקה בהתאם לתקן הישראלי והוא מתאים גם למוצרי חשמל “כבדים” בעלי הספק גבוה כדוגמת כיריים חשמליים, רדיאטור, מזגנים ותנורים למיניהם

אם הרעיון של שקע חכם, שליטה מרחוק על מוצרי חשמל, ניתור אחר הצריכה ועלויות החשמל שלהם מלהיב אתכם ואם החלטתם שגם אתם מעוניינים לרכוש שקע חכם של סוויצ’ר תצטרכו לוודא שיש לכם ראוטר אלחוטי, חיבור אינטרנט ביתי וסמארטפון.

לאחרונה הוספנו שליטה על השקע החכם שלנו גם באמצעות עוזרות חכמות כמו גוגל הום, אלקסה של אמאזון והום אסיסטנט לנוחיותכם.

תכונה נוספת אותה הוספנו היא קבלת התראה מהאפליקציה כאשר הזרם במוצר החשמלי המחובר לשקע החכם יורד לאפס. תכונה זו תאפשר לדעת מתי למשל המיים בקומקום רתחו, מתי מכונת הכביסה סיימה את עבודתה, מתי הקורקינט או מכשיר הטלפון סיים את טעינתו וכו. תכונה זו מקנה בטחון כך שמוצר מסויים לא יהיה במצב של טעינת יתר או יעבוד שלא לצורך.

יש לכם שאלות נוספות לגבי אותו שקע חכם? אתם מעוניינים לדעת מה קורה בעת הפסקת חשמל, האם יכולים לשלוט בשקע מחו”ל והיכן מיוצר ה- שקע שלנו ,צוות המומחים שלנו מזמין גם אתכם ליהנות מתשובות על שאלות אלו בקטגוריית ‘שאלות ותשובות’ באתר שלנו או להשאיר לנו את פרטי ההתקשרות שלכם, בדף צור הקשר, ונחזור אליכם באופן אישי עם כל התשובות.