מציעים לכם מים חמים

נכון להיום יש שיטות רבות לחמם את המים. מאמר זה יבצע סקירה של חלק מהשיטות, המוצרים והפטנטים של חברות כמו למשל אטמור, אפליקציות כמו למשל סוויצ’ר ועוד.

מים חמים הם התשובה..

כל אחד מעוניין לחזור מהצבא, מהטיול, מיום עבודה ומכל פעילות מעייפת אחרת ולצלול מיידית לתוך מקלחת של מים חמימים עד רותחים. בישראל קיימות חברות שמציעות מים חמים בצורה מהירה בכל יום ושעה.. חברות אלו הן MDS, אטמור ועוד חברות שהמומחים שלהם שקדו ימים כלילות על מנת לפתח אפליקציה, מערכת חשמל או כל פטנט אחר שיבטיח ללקוח פינוק של מים חמים ברגע בו הוא מגיע הביתה.

עושים את העבודה בשבילכם

ברוב הבתים מתגוררים מספר אנשים ופעמים רבות נוצר מצב בו אחד מסיים את מיכל המים החמים של הדוד ואילו האחר צריך להמתין עד שהמים יתחממו בשנית. מצב זה גורר פעמים רבות ביטול של תוכניות או ביטול של המקלחת, שכן כל אחד חייב לעמוד בלוח הזמנים הדרוש. נכון להיום יש שתי שיטות עיקריות של חימום מים בזמן קצר. האחת פונה אל הצרכן ומציעה לו שליטה מרחוק על מתג הבוילר, השנייה מציעה לצרכן מים חמים תוך פרק זמן קצר ביותר. לכל שיטה יש את היתרונות שלה והקביעה באשר לשיטה המתאימה לצרכן תהיה על פי צרכיו ועל פי אופיו.

שיטות חימום

  • שולטים בבוילר- חברת MDS שקדה על פטנט של שלט רחוק אלחוטי לדוד המים. שיטה זו מציעה ללקוח לרכוש מתג אלחוטי לבוילר (עלות סבירה לחלוטין של כמה מאות בודדים), ראוטר ולהוריד אפליקציה מתקדמת חינמית שנקראת ‘סוויצ’ר’. אפליקציה זו פועלת באמצעות הסמארטפון או הטאבלט ודרכה יכולים להפעיל את הדוד, לכבות אותו, לבצע בקרה בכל שעות היום ומכל מקום בו יש חיבור לאינטרנט על מנת לראות האם הדוד כבוי או פועל, לתכנן לוח זמנים שבועי אוטומטי לאחר בחינת היסטוריית הפעילות של הבוילר לאותו שבוע ועוד. שליטה מוחלטת בבוילר מכל מקום ובעלות סבירה.
  • חימום נקודתי- חברת אטמור מציעה ללקוח חימום נקודתי שניתן למקם בקרבת צינור הדוד או ספציפית במטבח, במקלחון ועוד. חימום נקודתי יעיל בדרך כלל לאנשים שלא יכולים להתקין דודי שמש או כל סוג של קולטי שמש.