פעם, לפני יציאתכם מהבית, הייתם מקפידים לבדוק האם השארתם מוצרי חשמל כאלו ואחרים בשימוש, לרבות, מגהצים, תנורי חימום, מערכות מיזוג ודוד.

פעם, הייתם צריכים להיות נוכחים פיזית בשטח המגורים על מנת להדליק מוצרי חשמל כאלו ואחרים לצורך השימוש בהם.

היום, עומדות לרשותכם אפשרויות לשליטה במספר רב של מערכות חשמל בשטח הדירה גם מבלי שתהיו נוכחים בה פיזית.

שליטה זו מושגת באמצעות טכנולוגיית WIFI ובאמצעות חיבור מערכות החשמל השונות לאפליקציות חכמות המאפשרות לכם ליהנות משליטה בכל מקום ובכל רגע נתון!

לדוגמא: מערכת טיימר לדוד חשמל הינה מערכת המתממשקת לאפליקציה חכמה ומתקדמת המסייעת לכם לקבוע את שעות ההדלקה והכיבוי של הדוד גם מבלי להיות נוכחים בבית וגם מבלי להדליק באופן ידני את המערכת.

אפליקציית טיימר לדוד חשמל ושמש היא למעשה אפליקציה המאפשרת לכם לקבוע את שעות ההדלקה והכיבוי, לתזמן את משך הפעלת המערכת בהתאם לזמן הרצויטיימר לדוד מכל מקום ובכל רגע נתון לכם ואפילו לעקוב אחר היסטורית השימוש במערכת לצורך בדיקת צריכת החשמל החודשית שלכם.

טיימר לדוד מסביב לשעון

בדומה לאפליקציה החכמה המיועדת למערכות דוד חשמל ושמש, תוכלו ליהנות גם מאפליקציות מתקדמות וחכמות המיועדות למערכות המיזוג בבית, למערכות התריסים החשמליים המותקנים בדירה, למערכות התאורה החכמה בבית ואפילו למערכות הקולנוע הביתיות.

השימוש באותן אפליקציות הופך את חיינו לנוחים יותר, מתקדמים יותר ופונקציונאליים הרבה יותר, לדוגמא: זה עתה סיימתם את העבודה וכל מה שאתם זקוקים לו הוא אמבט חמים ומפנק.

עד היום, בשביל ליהנות ממים חמים (בייחוד במהלך חודשי החורף), נדרשתם קודם כל להגיע הביתה, להפעיל את המערכת ולהמתין למים החמים.

לחילופין, יכולתם לקבוע טיימר לדוד ולתזמן את זמני ההפעלה. כיום, תוכלו לבצע את כל זה בזמן שאתם נמצאים מחוץ לבית, וכאשר תגיעו לא תצטרכו להמתין אפילו רגע אחד בשביל ליהנות מאמבט מפנק וחמים.

האפליקציה החכמה המיועדת למערכות דוד, מאפשרת לכם להפעיל את המערכת מיד ברגע יציאתכם ממקום העבודה, לתזמן את זמני ההדלקה לפרק הזמן הרצוי לכם, וליהנות ממים חמים מיד עם הגעתכם.

כמו כן, המערכת מאפשרת לכם לקבוע מועדי הפעלה וכיבוי מתוזמנים לימי השבוע וחודשי השנה, היא מאפשרת לכם לעקוב אחר היסטוריית השימוש הפרטית שלכם ועוד המון פיצ’רים ההופכים את השימוש בה לנוח ופונקציונאלי עבור כל אחד ואחת מכם.

לסיכום, מערכות טיימר לדוד באמצעות אפליקציה או מערכות מיזוג המופעלות באמצעות אפליקציות חכמות דרך הטלפון החכם שברשותכם, הופכים את חיינו לחכמים יותר ונוחים הרבה יותר.