רוב האנשים בישראל משתמשים במפסק טיימר לדוד חשמל. הסיבות לכך הן הנוחות והחיסכון המשמעותי שמפסק זה מאפשר. מאמר זה יסביר מהו טיימר לדוד חשמל ויציג בפני הקוראים את הטיימר החדשני והמשוכלל ביותר שהגיע לאחרונה לישראל ה- סוויצ’ר.

טיימר לדוד חשמל – גרסה ישנה

טיימר לדוד חשמל בגרסתו הישנה והמוכרת הוא שעון שאחראי על הדלקת הדוד וכיבוי. שעון זה מכוון על פי השעה בזמן אמת, יש לו שני מפסקים, כאשר הראשון הוא מפסק ראשי בו הלקוחטיימר לדוד חשמל שולט על כיבוי טוטאלי של הדוד או אפשרות להפעיל אותו, המפסק השני שממוקם בתוך מעגל שעון הטיימר מאפשר הפעלה רציפה של הדוד או הפעלת הטיימר בהתאם לזמנים ספציפיים. לכל שעה יהיו 4 זיזים וכל אחד יכול להחליט באיזה שעה הוא מעוניין שהטיימר יפעל באופן אוטומטי ויחמם את המים. הבעיה היא שפעמים רבות אנשים לא שמים לב שהשעון אינו מכוון כראוי ומתפלאים שאין מים חמים. כמו כן, יש מצבים בהם אנשים לא שמים לב שיש זיזים מכוונים ולכן הם מכוונים זיזים נוספים, דבר שגורר הוצאות מיותרות של חשמל.

טיימר לדוד חשמל – הגרסה החדשה והעדכנית

הגרסה החדשה מציגה את המתג הנשלט מרחוק. מתג זה מאפשר הדלקה וכיבוי של טיימר לדוד חשמל באמצעות חיבור לאינטרנט. כאן מדובר על שני חלקים. הראשון הוא המתג הפיזי עצמו. קיים מתג דו קוטבי המותקן על הקיר ויש אפשרות להדליק ולכבות באמצעותו את הטיימר. מבחינה דיגיטאלית ניתן לשלוט עליו מכל מקום בו יש חיבור לאינטרנט. דבר זה כולל אפליקציה מיוחדת אותה ניתן להתקין בסמארטפון (אנדרואיד ו- IOS). אם עד היום רוב האנשים נאלצו לקוות שיש מישהו בבית שיוכל להדליק את הדוד, או  שיבדוק האם הדוד אכן דולק, כיום לא צריך להתבסס על אף אחד, הכל בשליטה שלכם ושל הפלאפון שלכם. מדליקים, מכבים ומגיעים הביתה ישר למים חמים.

יש לכם ראוטר בבית, סמארטפון ביד ודוד חשמל או שמש? טלפנו כעת ואנו נסביר לכם כל שיש לדעת על טיימר לדוד חשמל בגרסה העכשווית והנמכרת ביותר.