אם מאסתם באותן סיטואציות בהן אתם צריכים לצאת מהבית ונתקלים במים קרים או חוזרים אחרי יום עמוס בעבודה הביתה וכל שאתם רוצים לעשות הוא להיכנס אל המקלחת הנעימה ולאחר מכן לגלוש לתוך שעת מנוחה מפנקת במיטה אך ברגע בו אתם פותחים את המים בברז החלום מתנפץ לרסיסים שכן המים קרים. נכון להיום אנחנו יכולים להבטיח פתרון אידיאלי למצבים אלו בדמות טיימר לדוד חשמל.

טיימר לדוד חשמל – מה זה אומר?

טיימר לדוד חשמל משמע שאתם אלו שאחראים על פתיחת מתג הבוילר וסגירתו. גם אם אתם ממוקמים בעבודה, הרכב באמצע הפקקים, גם אם הילד שכח להדליק את הדוד וגם אם מודיעים לכם מהרגע להירגע שיש לכם אירוע חשוב בערב אליו בו אתם חייבים להיות נוכחים, אנחנו מבטיחים לכם מים חמים בדוד וזאת באמצעות אותו טיימר בשלט רחוק לדוד החשמל שלכם. כאן, כל שאתם צריכים לעשות הוא להתקין חלק מיוחד למפסק הבוילר, לוודא שיש לכם WIFI ולהוריד תוכנה חינמית לפלאפון, תוכנת SWITCHER ואתם אדוני הבוילר. כלומר, אתם אלו ששולטים בו מכל מקום ובכל שעה.

הטיימר החדש – העידן הטכנולוגי החדש

אם עד היום הכרתם את אותו טיימר לדוד חשמל בגרסתו הישנה כעת אנו מזמינים אתכם להתאים את עצמכם לטכנולוגיה המתקדמת של שנת 2015 ולהתחיל להשתמש בטיימר החדיש.  הטיימר הקלאסי שהיה מוכר לרובינו עד
כה היה שעון שתפקידו העיקרי היה להיות אחראי על הדלקתו של הבוילר וכיבוי. לכל שעה בשעון היו זיזים וכל מה שהייתם צריכים לעשות היה ללחוץ מטה על אותם זיזים בהם אתם מעוניינים בהתאם לשעה בשעון של הטיימר. בהתאם הוא נדלק ונכבה. אך הבעיה הייתה שפעמים רבות אנשים לא שמו לב לגבי שעות הפתיחה והסגירה של הטיימר ונתקלו במים קרים כיוון שהתקלחו בשעות אחרות והיו פעמים בהם אנשים היו מחוץ לבית ולא יכלו לכוון את הטיימר מחדש ולכן לא רק שהמים היו קרירים כאשר הם חזרו הביתה הם גם מצאו את עצמם משלמים חשבון חשמל גבוה. טיימר לדוד חשמל בגרסתו המשוכללת הוא טיימר עליו תוכלו לשלוט בכל רגע ורגע.  שכן, אתם מדליקים ומכבים את הטיימר באמצעות אפליקציה אינטרנטית.

לסיכום, היום ניתן לשלוט במאת האחוזים על טיימר לדוד חשמל וזאת באמצעות אפליקציה מיוחדת בסמארטפון וחיבור לאינטרנט. כעת, כל שתצטרכו לוודא הוא שיש לכם את המתג הפיזי הנדרש והמוכר שמותקן על הקיר ומבחינה דיגיטלית את התוכנה דרכה תדליקו ותכבו את הטיימר באמצעות אפליקציה באינטרנט ובכל שעה בה תרצו יהיו לכם מים חמים בדוד.