טיימר לדוד חשמל יעזור לכל אחד לחסוך בהוצאות החשמל על חימום המים בבוילר. בנוסף, הוא יאפשר לצרכן ליהנות מנוחות.

מתקינים טיימר לדוד חשמל

נכון להיום כמעט כל אדם רוכש ומתקין טיימר לדוד חשמל שבביתו וזאת משום יתרונותיו. אם בעבר, אנשים היו צריכים להתעורר בלילה על מנת ללחוץ על מתג הבוילר על מנת שיהיו להם מים חמים לפני נסיעתם לעבודה, נכון להיום מתכנתים את הטיימר ואילו הוא מדליק את המתג באופן אוטומטי בהתאם לשעה שנבחרה. למרות שהפיתוח של הטיימר (שנקרא בפי העם גם ‘שעון שבת לבוילר’) גרם לשינוי בכל הקשור אל התלות בהדלקת כפתור הבוילר וכיבויו, יש לקחת בחשבון כי אם נמצאים מחוץ לבית ומעוניינים לבצע שינוי מסוים או אם לא בטוחים כי הבוילר אכן כבוי, אין שום דרך לדעת זאת, אלא אם מתקינים את סוויצ’ר.

טיימר לדוד חשמל – נקודות חשובות

  • סוגים- הרבה אנשים אינם מודעים לעובדה כי יש סוגים שונים של טיימרים לדוד וכל אחד צריך לבחור את הטיימר המתאים לחיבורי החשמל והמפסק בביתו.

    טיימר לדוד חשמל שחוסך לכם

    טיימר דוד מדור קודם

  • הפסקות חשמל- יש טיימרים שממשיכים לפעול גם במקרה של הפסקות חשמל. חשוב לוודא זאת טרם קונים טיימר לדוד חשמל.
  • ביטחון- טיימר לא רק מאפשר תכנון מקדים של השעה בה מעוניינים במים חמים ומאפשר חסכון בהוצאות. טיימר לדוד מבטיח בטיחות. כאן לא יהיה מצב בו הדוד יתפוצץ משום שהמתג נשאר דלוק שעות.
  • התקנה- חשוב להזמין חשמלאי מוסמך שיבצע את ההתקנה של הטיימר אותו מחליטים לקנות וכן יוודא כי הוא מתאים לביתכם.

 שינוי בתוכניות..מה עושים?

רבים טוענים כי טיימר לדוד חשמל הביא למצב בו יש להם חימום בכל שעה של היום כמו לדוגמא הסקה מרכזית. הבעיה היחידה היא שאם הם אינם בבית אין להם שום אפשרות לבצע שינוי בטיימר, דבר שיכול לגרום למצב בו הדוד נדלק לחינם בשעה מסוימת ובמקום לחסוך בחשמל הוא עושה את ההיפך, שכן יש צורך להדליקו פעם נוספת על מנת לחמם את המים בשעה אחרת. סוויצ’ר, פיתוח חדשני, מאפשר לכל אחד שהוריד את תוכנת המתג החכם לפלאפון שלו להשתלט על הטיימר מרחוק, לכבות ולהדליק את המתג ועוד.