כל אחד יודע שדוד חשמלי זולל חשמל ולכן רוב האנשים מקפידים שיהיה דוד חשמלי בדירה השכורה או בדירה אותה הם קנו. מאמר זה יעזור להבין כיצד ניתן ליהנות ממים חמים בכל שעה בה מעוניינים ועדיין ליהנות מכל הקשור אל חיסכון בחשמל.

חיסכון בחשמל

חשמל הוא אינו עניין זול ומאז ומתמיד במדינתנו הקטנטונת קינאו בעובדי חברת החשמל על כך שהם מקבלים חשמל במחירים מוזלים או חשמל בחינם. בנוסף, רוב האנשים מודעים לעובדה שיש אפשרות לחסוך בחשמל ומרבית ההוצאות הגבוהות מקורן בכל מיני טעויות. אם חסכון בחשמל הוא אחד הקווים המנחים שלכם בחיים, בוודאי תשמחו לשמוע על המצאה שתעזור לכם בכל הקשור אל חיסכון בחשמל בכל הקשור אל הוצאות הדוד שלכם בבית.

חסכון בחשמל- איך עושים את זה?

יש מספר דרכים ליישם חיסכון בחשמל:

  • מכשירי חשמל- חשוב לקנות מכשירי חשמל עם דירוג אנרגטי מוצלח. נכון להיום על כל מכשיר חשמלי יש מדבקת תווית ועליה מצוין הדירוג האנרגטי של המכשיר. A  היא רמת חיסכון בחשמלההתייעלות הגבוהה ביותר מבחינת אנרגיה.
  • שימוש- אם אתם יוצאים מהחדר או מהסלון יש לכבות את המזגן. חשוב לאמץ הרגלי שימוש שיובילו אל חסכון בחשמל, כמו למשל כיבוי האורות, סגירת חלונות ודלתות כאשר מחממים או מקררים את הבית.
  • תאורה- יש לבחור נורות חסכוניות בחשמל, כמו למשל נורות לד שמבטיחות שימוש של שעות רבות במחירים מצחיקים.
  • דוד מים- שליטה מרחוק על הבוילר על ידי שימוש באפליקציית תכנות ובקרה מרוחק של מתג הדוד. חשוב לדעת שאפליקציה ומתג מיוחדים אלו מאפשרים ביטול של בוילר דולק, הדלקה מרחוק של הבוילר לזמן קצר ותכנות חכם.
  • שעות נכונות- חשבון לזכור שיש שעות שפל ויש שעות שיא בכל הקשור אל התמחור של החשמל ולכן תמיד טוב לבדוק אילו פעולות ניתן לדחות לשעות מאוחרות יותר ועל ידי כך לחסוך בהוצאה מיותרת.

חסכון בחשמל- דוד המים שלכם

כל אחד מודע לעובדה שהדלקת דוד מפעילה את המונה של חברת החשמל וכל אימת ששוכחים לכבות אותו, ניתן לראות את התוצאה הכואבת בחשבון החשמל. כיוון שלעיתים אנחנו לא חוזרים בשעה בה אנו מעוניינים או מבקשים מהילדים להדליק את הדוד ולכבות אותו בשעה מסוימת, דבר זה גורר מקרים רבים בהם הם שוכחים לכבות את הדוד ואתם מוצאים את עצמכם מוציאים כסף רב עבור חשמל. הפיתרון האידיאלי הוא שליטה בדוד בעצמכם מכל מקום בו אתם בוחרים.