כיום, הטכנולוגיה הולכת לפנינו ואנחנו אפילו לא מספיקים להתעדכן בכל מה שקורה, הכל נהפך להיות נגיש ונוח, אנחנו רוצים לספר לכם על חידוש בתחום דודי השמש ויש שיגידו שמדובר אפילו במהפך! בשורות הבאות נדבר על דוד חשמל וכיצד הוא יכול לחסוך לכם לא מעט כסף!

Switcher – היא מערכת חכמה לניהול דודים, באמצעות אפליקציה פשוטה וחיבור חכם לדוד חשמל, ניתן להפעיל ולכבות את הדוד, לראות כמה זמן הוא פועל ואף לנהל את הטיימר לדוד בצורה נוחה ולא מסורבלת, אז אתם הולכים להתקין דוד חדש? לא בלי Switcher שיאפשר לכם ליהנות מדוד חשמל חכם.

דוד חשמל ודוד שמש – דודים שיחסכו לכם כסף התקנת דוד חשמל

רוצים להתקין דוד שמש חסכוני? לקבל מידע על התקנה נכונה של דודי שמש? בואו לשמוע מה צריך לבדוק כשמתקינים דוד חשמל או שמש וגם לקבל הצעות מחיר שלא תמצאו בשום מקום אחר.

התקנת דוד חשמל ושמש חדש היא השקעה לטווח הארוך. השקעה גם בתוצאה של התפקוד היומיומי בקבלת מים חמים וגם בחיסכון יעיל בהוצאות החשמל והמים.

התקנה נכונה ושמירה על כללים חשובים תחסוך לכם עוגמת נפש והוצאות כספיות מיותרות.

רוצים להתקין דוד שמש על ידי מתקין מקצועי ומיומן? מלאו פרטים וקבלו הצעות מחיר משתלמות ברגע.

אנחנו מאפשרים לכם להשוות מחירים, למצוא טכנאי ומתקינים באזור מגוריכם ולקבל עבודה מקצועי עם אחריות.

במידה ואתם מתכוונים להתקין דוד שמש על גג משופע (בשונה מהתקנה על גג שטוח) וודאו כי המתקין הוא מנוסה בהתקנה על גגות כאלו.

בנוסף, זווית ההתקנה הנכונה היא זו שתקבע את יעילות עבודת הקולטים. היעילות הטובה ביותר מושגת כאשר קולטי השמש מותקנים בזווית של 45 מעלות.

התקנת דודים – מה צריך לבדוק בעת התקנת דוד חשמל או שמש?

כשמתכננים התקנת דודי שמש כדאי לשקול בזהירות ולהחליט על נפח הדוד. ניתן להזמין דודי שמש בנפחים שונים בהתאם לצרכים שלכם.

נפח הדודים הסטנדרטיים עומד על 150 ליטר. כאשר ישנם גם דודים קטנים בנפח של 60 ליטרים ודודים גדולים בנפח של 300 ליטר.

התקנה של דודי שמש ודוד חשמלי יכולה להתבצע בדירות חדשות, כהחלפה של דוד השמש הישן (במידה וכבר לא כדאי לתקנו) וגם כדי לשפר את יעילותו של דוד שמש ישן (דוד שמש ישן אשר אינו מחמם כמות מספקת של מים, עולה יותר בסופו של דבר בהוצאות החשמל).

אחריות גם על העבודה:

אם קניתם דוד חשמל / שמש באופן עצמאי או דרך מתקין אל תוותרו על אחריות! התקנה היא המפתח לתפקודו של הדוד ובכדי ליהנות ממנו לשנים רבות עם מינימום תקלות אתם חייבים לוודא שאתם זוכים להתקנה מקצועית עם אחריות.

רוצים לחסוך באמת בכל הנוגע להתקנת דוד שמש? להתקין דוד שמש על ידי מתקין מקצועי ומומלץ?

אל תשכחו את Switcher, באמצעותו תהנו מדוד חשמל חכם ותוכלו לחסוך כסף ולהאריך את חייו של הדוד, מקרים רבים בהם ישנם תקלות בדודי חשמל בעיקר נגרמים בכלל ששכחנו את הדוד דלוק, זה עולה לנו כסף רב בצריכת החשמל וגורם לנזק בגוף החימום של הדוד, אז אל תשכחו – Switcher.

אולי יעניין אתכם גם: