מעוניינים לשלוט במתג של הדוד בכל שעות היממה? מעוניינים לדעת מה קורה עם הדוד בכל זמן נתון? הורדת אפליקציית דוד סוויצ’ר תאפשר לכם לזכות בכל אותם יתרונות.

מהי אפליקציית דוד?

אפליקציה היא תוכנה המותאמת לסמארטפון ו/או לטאבלט. בשנים האחרונות בעקבות דרישות הולכות וגוברות מצד קהל הצרכנים ומשום האפשרויות המתקדמות של הטכנולוגיה המודרנית, מומחים בתחום מערכות חשמל של דודים ומומחים בתחום מערכות מתקדמות הקשורות אל טכנולוגיית ה- WIFI האלחוטי עמלו על פיתוח אפליקציית דוד שתאפשר לכל צרכן ליהנות משליטה מלאה בכל מקום ובכל זמן בבוילר בביתו. הורדת האפליקציה תהיה השלב האחרון לאחר התקנת מתג אלחוטי לבוילר וראוטר לאינטרנט בבית.

אפליקציה לדוד – משקיטה את החרדה

הרבה אנשים מדברים על אפשרויות מתקדמות כתוצאה מהטכנולוגיה המתקדמת. אנו יודעים כי הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא להרגיע את החרדה הבסיסית שמא הבוילר נשאר דלוק ועלול להוות סכנה משום התפוצצות של בוילר ישן. אפליקציית דוד מאפשרת כיבוי, הדלקה ותכנות מחדש של הבוילר והטיימר של הבוילר שלכם. אפליקציה לדוד זו תשקיט את החרדה ותבטיח כי כל בני הבית יהיו מוגנים בריאותית ולא יוציאו שקל אחד לריק. כל שצריך הוא להתקין את המתג האלחוטי (המותאם לכל בית וניתן לנייד אותו בקלות לדירה חדשה) ולאחר מכן להתקין את האפליקציה.

אפליקציה אחת – אפשרויות רבות

אפליקציית דוד סוויצ’ר מונה 4 מסכים מרכזיים:

  • מסך ראשי- כאן ניתן לבצע פעולות של כיבוי והדלקת מתג הדוד, לכוון טיימר על מנת שהדוד יפעל בשעות ספציפיות וכן לצפות מתי הדוד הודלק בפעם האחרונה ולכמה זמן.
  • היסטוריה- מסך זה באפליקציה יעניק את האפשרות לצפות בזמנים של הדלקת הדוד.
  • לוח זמנים שבועי- כאן ניתן לתכנת מראש את לוח הזמנים השבועי בו יודלק הבוילר. במסך זה ניתן לראות את כל ימות השבוע, להגדיר זמן הדלקה וכיבוי, אפשרות מחזורית של פעולות. חשוב לקחת בחשבון כי מלבד היתרון של לוח זמנים שבועי כאן הלקוח אינו מוגבל במספר פעולות מדי יום (בהשוואה אל טיימר).
  • אוטומציה של כיבוי- הגדרה של כיבוי אוטומטי ברירת מחדל. דבר זה מבטיח ללקוח כי לא יהיה מצב בו הבוילר יישאר דלוק לאורך זמן כי הוא שכח לכבות אותו.