עושים שימוש במערכות דוד חשמל ו/או שמש לצרכי חימום מים למקלחת? רוצים ליהנות משליטה מלאה על אופן הפעלתו וכיבויו של הדוד מכל מקום ובכל רגע נתון? זה הזמן לדעת הכול על SWITCHER V2 המתג החכם והמתקדם ביותר למערכות הדוד.

SWITCHER V2 הינו מתג אלחוטי חכם ומתקדם המותאם לכל סוגי מערכות דודי החשמל והשמש.

מתג זה מותקן במקום מתג הטיימר המיושן והוא פועל על טכנולוגיית WIFI המאפשרת לכם ליהנות משליטה מרבית על מנגנון המתג מכל מקום בעולם ובכל זמן נתן, והכול דרך אפליקציה לדוד מהסמארטפון

מתג חכם לדוד SWITCHER V2 – כל היתרונות במתג אחד!

מתגי SWITCHER V2 הניתנים לשליטה מרחוק באמצעות הסמארטפון, מאפשרים גם לכם (מייד לאחר התקנתם והורדתה של  אפליקציית דוד חינמית למכשיר הטלפון), ליהנות ממגוון רחב של יתרונות תפעול הכוללים בין היתר:אפליקציה לדוד חשמל ושמש

  • הפעלה וכיבוי הדוד מכל מקום ובכל רגע נתון
  • תזמון אוטומטי של זמני ההפעלה והכיבוי של המערכת בהתאם ללוחות הזמנים הרצויות לכם – יכול לשמש גם בתור שעון שבת.
  • מעקב דינמי אחר צריכת החשמל של מערכת הדוד –דבר המאפשר לכם לבצע פעולות לחיסכון בהוצאות החשמל
  • קבלת התרעות בזמן אמת בדבר כל פעולת כיבוי/הדלקה של המערכת
  • אפשרות לריבוי משתמשים (כל בני המשפחה) ומעקב אחר פעולות ההדלקה והכיבוי המבוצעות על ידי כל אחד מבני המשפחה

אפליקציית דוד למתגי ה-SWITCHER V2 מותאמת לכל סוגי המכשירים: מכשירי אנדרואיד מגרסה 4 ומכשירי אייפון מגרסת IOS 6.

אפליקציה לדוד – פיצ’רים מתקדמים!

בנוסף ליתרונות התפעול המופיעים למעלה, אפליקציית דוד למתגי ה- SWITCHER V2 מאפשרת לכם ליהנות מפיצ’רים מתקדמים המסייעים לכם ליהנות משליטה מרבית על מערכות דוד השמש ו/או חשמל בביתכם.

פיצ’רים אלו כוללים בין היתר פיצ’ר מיוחד למניעת כפל הדלקות, פיצ’ר למעקב אחר היסטוריות ההדלקות וקבלת מידע אודות השימוש האחרון ומשך השימוש ופיצ’ר מיוחד למעקב אחר הוצאות החשמל בסביבת המגורים ביחס לשימוש במערכות הדוד,

בנוסף לכל אלו, אפליקציה לדוד הפועלת באמצעות מתגי SWITCHER V2, כוללת בתוכה ממשק מתקדם וידידותי למשתמש והיא משלבת בתוכה אמצעים גרפיים ההופכים את חוויית השימוש באפליקציה למהנה, קלה ונוחה.

SWITCHER v2 – עוד מוצר חכם לסביבת המגורים מבית MDS טכנולוגיות

מתגי SWITCHER V2 לדודי החשמל והשמש, פותחו על ידי חברת MDS טכנולוגיות אלחוטיות העוסקת ומתמחה בפיתוח טכנולוגיות אלחוטיות לסביבת המגורים.

חברת MDS טכנולוגיות הוקמה בשנת 2013, ומתגי ה-V2 לדודי החשמל והשמש הן “הדור השני” של המתגים החכמים המפותחים ומיוצרים על ידי החברה.

מתגי ה-SWITCHER V2 מתאפיינים בין היתר בעיצוב חדשני ומקורי והם מותאמים לכל סוגי מערכות דודי השמש והחשמל.

לאור הביקוש הרב מתגי ה-V2  לחצו כאן, והבטיחו את מקומכם ברשימת הלקוחות הממתנים למתגים שמשנים את אופן השימוש במערכות הדוד חשמל והשמש.