תפעול עסק דורש מבעליו להשקיע רבות בניהול השוטף בין אם מדובר בפן הכלכלי ובין אם מדובר בפן התפעולי. ניהול בית העסק מצריך התאמה ייעודית בהתאם לפועלו של בית העסק ועל כן על בעל העסק להכיר את כלל הכלים העומדים לרשותו לניהול העסק. אין ספק כי ישנם כלים בסיסיים המחוייבים להתממש בכל עסק בין אם זהו רואה חשבון, מערכת סליקה, ביטוחים למקרה הצורך ועוד. במהלך תפעול בית העסק, יש לערוך בדיקות מתמידות ולוודא כי השימוש בכלים לניהול העסק מתבצעים כנדרש וזאת בכדי לאפשר לעסק להיות רווחי בהווה ובעתיד.

סוויצ'ר לעסקיםסוויצ’ר משנה את כללי המשחק

עבור בעלי עסקים רבים, סוויצר עתיד לשנות את כללי המשחק ולהפיק רווחים רבים לצד חיסכון מהותי בתצרוכת החשמל. סוויצר הינו מכשיר לשליטה מרחוק בדוד החשמל, כך שכל בעל עסק המשתמש במים זורמים כחלק בלתי נפרד מההתנהלות, יכול למצוא שימוש יעיל בסוויצר ולחסוך בעלויות רבות ומגוונות. בין אם אתם מנהלים מספרה בעיר ובין אם אתם מתפעלים מספרת כלבים, חשבו על כמות המים אותה אתם צורכים לצד הצורך בחימום דוד החשמל. אין ספק כי החשמל בבתי עסק מסוג אלו הוא קריטריון מהותי בחישוב ההוצאות. אין זה מן הנמנע שהדוד יפעל שעות יותר ממה שאתם צרכים, בין אם שקעתם בעבודה ושכחתם לכבות אותו ובין אם יצאתם מיום עבודה והשארתם את הדוד דולק בשל חוסר תשומת לב.

כיצד ניתן לחסוך בהוצאות?

סוויצר מאפשר לכם לכוון טיימר לדוד אשר ישלוט בשעות הדלקת הדוד, כך שלכל אורך ימות השנה (בהם העסק מקבל לקוחות) יהיו מים חמים, אך מנגד לא תאלצו לשלם עבור תצרוכת החשמל מעבר למה שצריך. עוד, אם יצאתם מבית העסק לאחר יום מתיש (בו הענקתם שרות מקצועי ומיומן למספר רב של לקוחות) ושכחתם לכבות את הדוד, אין אתם צרכים לחזור לבית העסק וכבות את הדוד משום שבאמצעות הסוויצר אתם יכולים בדרך לביתכם לכבות את המכשיר ולחסוך בזמנים.

אין ספק כי ההוצאות עבור בית העסק הן רבות ומגוונות בין אם זהו ביטוח עסק, חשמל, שכירות, ארנונה ועוד אך ניהול חכם ונבון לצד שימוש בכלים מתקדמים יאפשרו לכם לחסוך בעלויות לעיתים באופן משמעותי מה שהופך עסק רווחי לעסק רווחי יותר.

לסיכום, אם אתם מנהלים חדר כושר, מספרה (לכלבים או בני אדם) בעלות נמוכה ושווה לכל כיס אתם יכולים להתקין את סוויצ’ר טיימר לדוד ולחסוך בצורה מהותית בהוצאות החשמל.